Predoziranje heroinom: simptomi, posljedice, pomoć, liječenje

Nevjerojatne statistike su upečatljive: u Rusiji godišnje umire oko 100.000 ljudi zbog različitih posljedica uzimanja droga.Čak i ako je takva katastrofa nije došla u vašu obitelj, još uvijek nejasno čuo od nekih prijatelja da je njihov drug ili prijatelj umro od predoziranja drogom. Da, tamo treba reći - mnogi poznati ljudi širom svijeta umrli su upravo od predoziranja heroinom.

predoziranja heroinom

termin govori sam za sebe: predoziranja - višak uobičajene doze dosljedno proizvedeni. Ovisnik „iskusni” se obično ubrizgava u venu od pet do osam ubrizgavanja po danu sa samo jednim ciljem - za ublažavanje simptoma odvikavanja i dobiti sličnost euforije. Privikavanje na droge već dogodila, pa narkoman, pokušavajući iznova doživjeti one iste emocije za koje heroina, nešto viša od normalne doze. Povećanje doze uvijek povećava učinak lijeka, a zatim heroin iz sredstava postizanja buzz postaje smrtonosna toksična tvar. Ovo je predoziranje.

Uzroci Glavni uzrok „predoziranja” heroina je nemogućnost ili nespremnost za izračun ispravnu dozu narkoman. U drugom slučaju je više ili manje jasno - ovisnik jednostavno odluči počiniti samoubojstvo namjernim ulaska u venu više od potrebne količine heroina. A što je s onima koji znaju količinu droga za što im je potrebna da bi dobili opojni učinak? Zašto prelaze dozu koja se primjenjuje ako su dobro svjesni posljedica predoziranja?Čimbenici koji utječu na rizik od prekoračenja doze mogu biti nekoliko:

Narkoman iz nekog razloga nije neko vrijeme koristio heroin. Organizam je izgubio osjetljivost na lijek, tzv. Toleranciju. Nakon povratka u heroin, prethodna doza može biti kobna.

Često predoziranje ubija početnike. Potpuni nedostatak tolerancije organizma na lijek i apsolutno neznanje o rezultatima doza u trenutnom smrću po prvi put čovjek ubode.

Prisutnost nečistoća u heroinu. Prodavači heroina često se dodaju jeftini sintetički nečistoće droga umjesto skupog opijata ovisnika neiskusni ili prodavati heroin umjesto druge, jeftinije, a time i više „ubojica” proizvoda. Doza se netočno izračunava - i pozdrav, predoziranje.

Opasno i naglo poboljšanje kvalitete heroina. U čistom lijeku, aktivna tvar se višestruko pojačava, pa je stoga ponovno nemoguće ispravno izračunati dozu.

Istovremeno davanje psihoaktivnih tvari ili alkohola povećava učinke heroina traju da
dovodi do akutnog trovanja tijela.

Simptomi i dijagnoza primarnog

teške heroinu trovanja Sumnja se sljedećim značajkama:

  • nastanak teške pospanosti dok nije izgubio svijest;
  • Poremećaj disanja: postaje promukao, rijedak dok se respiratorni pokreti potpuno zaustave. To je zbog depresivnog učinka bilo koje doze heroina na dišni sustav;
  • Povećana salivacija, ponekad povraćanje;
  • Jaka kašalj s isušivanjem sputuma;
  • Plava koža;
  • Oštro sužavanje, a zatim proširenje učenika;
  • Smanjenje tlaka - hipotenzija;
  • Jaki znojenje, znoj hladno i ljepljiv;
  • Smanjena tjelesna temperatura i impuls sličan niti.

Ako vanjski pregled osoba sa sličnim simptomima na svojoj koži su jasno vidljivi tragovi korištenja heroina, naime, točka ubrizgavanja, tzv pjesme na venama, kao i kod bolesnika ima igle, spaljivanjem ili žlicu za kuhanje droge, to može biti nikakve sumnje -ovo je ozbiljna opijenost heroina.

ispravno dijagnosticirati heroina opijenost je moguće samo u laboratorijskim uvjetima, kada uzimanje krvi i urina. Simptomi predoziranja trovanja heroinom su vrlo slični drugih sintetičkih droga, pa ako sumnjate bilo otrovanja treba odmah pozvati hitnu pomoć.

Prva pomoć

Zapamtite da znakovi ovisnika s predoziranja heroinom - na prvom mjestu i ljudi kojima je potrebna pomoć.Ako prva pomoć dobije na vrijeme i ispravno, osoba može ostati živa.

Algoritam pružanja pomoći:

  • Dok je pacijent svjestan, potrebno ga je usporiti, glasno ga zvati po imenu, ne dopuštajući mu da "pliva" u nesvijest.
  • U slučaju nedostatka svijesti, potrebno je provjeriti odgovor boli - snažno utrljati uši, oštro pritisnuti zglobove na sternumu zglobovima.
  • Pokušajte oživjeti uz pomoć amonijaka.
  • U slučaju povraćanja - položite osobu na bok, pustite dišne ​​putove od povraćanja i jezika.
  • Ako nema disanja, odmah injektirati "Naloxone" intravenozno u količini od 0,4 mg ili 1 mg - intramuskularno. Nalokson je lijek koji vraća respiratornu aktivnost u akutnom trovanju opijima. On odmah smanjuje učinak heroina i stvara predoziranje. Njegova akcija je kratkotrajna pa je potrebno unositi lijek u roku od jednog sata svakih 5-10 minuta. Ovisnicima o drogama "s iskustvom" ova je priprema dobro poznata, ona se prodaje po receptu liječnika u uobičajenoj ljekarni. Nakon uvođenja Naloxone, korisnik lijeka treba poboljšanu kontrolu, rizik od kobnog ishoda ostaje unutar 24 sata.
  • U nedostatku respiratorne aktivnosti i impulsa, odmah treba započeti terapija plućno-respiratorne rehabilitacije i zatvorena srčana masaža.

Što se ne može učiniti:

  • ubrizgava bilo koje druge psihostimulante s heroinskim opijanjem. To može dovesti do srčanog udara;
  • je narkoman stavio u kadu napunjenu hladnom vodom kako bi oživio. Metoda je opasna jer pacijent u svakom trenutku može prestati disati, au kupaonici se samo utopio. No, kontrastni tuš za lako trovanje može vam pomoći;
  • ostavlja bespomoćnu osobu samu prije no što stigne hitna pomoć.Stanje predoziranja je vrlo opasno - prije dolaska liječnika može doći do smrti.

Liječenje u bolnici

Liječnici moraju bez pažnje odvesti pacijenta u bolnicu, jer je liječenje predoziranja heroinom kod kuće neučinkovito i neprimjereno. U bolničkim uvjetima, s ugnjetavanjem respiratornog djelovanja, umjesto naloksona koristi se intravenska primjena tihazola, ili je žrtva izravno povezana s aparatom umjetne ventilacije.

Za liječenje opijenosti morate ukloniti heroin iz tijela osobe ovisne o drogama što je prije moguće. Da biste to učinili, koriste se diuretici. Mokraćom izlučuje kateter, jer je grč iz sfinktera mokraćnog mjehura vrlo vjerojatno. Kao komplikacija predoziranja heroinom, ovisnik može doživjeti encefalopatiju u mozgu, u takvim slučajevima, nootropija su obavezna. Najčešće u bolnici, ovisniku o drogama jednostavno se daje detoksikaciju i ispuštanje. Liječenje ovisnosti o heroinu u redovitoj bolnici ne provodi se.

Posljedice opijanja

Predoziranje heroinom je vrlo, vrlo opasno stanje. Narkomanija koja je u stanju opijenosti ne može često sama nazvati kola hitne pomoći, a prijatelji i prijatelji jednostavno se boje intervencije policajaca i zato nestanu iz vida prije dolaska liječnika.

U većini slučajeva predoziranja heroinom, ovisnici o drogama dobivaju smrt zbog nedostatka pravovremene medicinske skrbi. No čak i pretjerana osoba koja je pretjerano opuštena nikada neće biti potpuno zdrava.Činjenica je da mozak, zbog povećane doze heroina, prima najjaču gladovanje kisikom, posljedica može biti encefalopatija, akutna psihoza i depresivni uvjeti. U napadaju psihoze, narkomani mogu ozlijediti sebe i one oko sebe.

Kao što znate, heroin ima depresivan učinak na disanje. Uz pretjerivanje heroina u krvi, ovisnici pada u komu, ima plućni edem i kao posljedicu prerane smrti.

Prema statistikama, gotovo svaki narkoman dobiva predoziranje barem jednom. Unatoč tome, većina preživjelih u ovoj strašnoj državi ponovno se vraća na uporabu lijeka i prije ili kasnije opet dobivaju predoziranje, od koje više ne izlaze. Istodobno, moguće je da ovisnik koji je preživio trovanje heroinom nikad više neće koristiti droge. Zato je vrijedno pružiti priliku osobi koja umire od heroina, jer je i on nečiji sin ili muž.Život - ovo je najvažnije, ne bacajte u nevolju smrtnu osobu, pa čak i narkomana.

  • Udio